Regulamin Programu ZepterClub (dawniej “ZEPTER BIZZCLUB”)
- Biura Zepter, Biura - lokale Organizatora na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których adresy są dostępne na stronie www.zepter.pl.
- ZepterClub – zorganizowany przez Organizatora na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej program rabatowo-lojalnościowy obejmujący programy ZepterClub BCL 100 i ZepterClub ZCL 100, oferujący przywileje dla Uczestników Programu określone w Regulaminie i Regulaminie ZepterClub.
- ZepterClub BCL (dawniej: ZEPTER BIZZCLUB BCL 100), Program – zorganizowany przez Organizatora na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej program rabatowo-lojalnościowy – nieodpłatny i dobrowolny – oferujący przywileje dla jego Uczestników Programu określone w niniejszym Regulaminie.
- ZepterClub ZCL (dawniej: ZEPTER BIZZCLUB ZCL 100), Program – zorganizowany przez Organizatora na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej program rabatowo-lojalnościowy skierowany do konsumentów, oferujący przywileje dla uczestników określone w regulaminie programu ZepterClub ZCL (dalej: Regulamin ZepterClub ZCL).
- ZepterClub Member ZCL / ZepterClub Member BCL - status w Programie nabywany przez Uczestnika zgodnie z Regulaminem:
- a. w skutek przystąpienia do Programu jako Osoba (ZepterClub Member ZCL) lub Podmiot (ZepterClub Member BCL)
- b. w skutek przystąpienia do Programu co najmniej jednej Osoby poleconej do ZepterClub ZCL (ZepterClub Member ZCL 1) lub Podmiotu poleconego do ZepterClub BCL (ZepterClub Member BCL100 1), upoważniający do specjalnych korzyści wskazanych w Regulaminie;
- c. w skutek przystąpienia do Programu co najmniej dwóch Osób poleconych do ZepterClub Member ZCL (ZepterClub Member ZCL 2) lub Podmiotów poleconych do ZepterClub Member BCL (ZepterClub Member BCL 2), upoważniający do specjalnych korzyści wskazanych w Regulaminie;
- d. w skutek przystąpienia do Programu co najmniej trzech Osób poleconych do ZepterClub Member ZCL (ZepterClub Member ZCL 3) lub Podmiotów poleconych do ZepterClub Member BCL (ZepterClub Member BCL 3), upoważniający do specjalnych korzyści wskazanych w Regulaminie;
- e. w skutek przystąpienia do Programu co najmniej czterech Osób poleconych do ZepterClub Member ZCL (ZepterClub Member ZCL 4) lub Podmiotów poleconych do ZepterClub Member BCL (ZepterClub Member BCL 4), upoważniający do specjalnych korzyści wskazanych w Regulaminie;
- f. w skutek przystąpienia do Programu co najmniej dwudziestu Osób poleconych do ZepterClub Member ZCL (ZepterClub Member ZCL 20) lub Podmiotów poleconych do ZepterClub Member BCL (ZepterClub Member BCL 20), upoważniający do specjalnych korzyści wskazanych w Regulaminie;
- g. w skutek przystąpienia do Programu co najmniej trzydziestu Osób poleconych do ZepterClub Member ZCL (ZepterClub Member ZCL 30) lub Podmiotów poleconych do ZepterClub Member BCL (ZepterClub Member BCL 30), upoważniający do specjalnych korzyści wskazanych w Regulaminie;
- Cena klubowa – cena Produktów z rabatem, przysługującym wyłącznie uczestnikom programów rabatowo-lojalnościowych Organizatora, wskazana w Ofercie lub Ofercie Sklepu. Cena klubowa wyrażona jest w złotych polskich i zawiera podatek od towaróusług (VAT). Zasady obliczania Ceny klubowej określa Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Cena promocyjna – cena Produktu obniżona w związku z prowadzoną przez Organizatora Promocją albo Promocją klubową wskazana w Ofercie lub Ofercie Sklepu. Cena promocyjna wyrażona jest w złotych polskich i zawiera podatek od towarów i usług (VAT).
- Cena regularna – nieuwzględniająca Rabatu klubowego oraz niedotycząca Promocji albo Promocji klubowej cena sprzedaży Produktu zamieszczona w Ofercie lub Ofercie Sklepu. Cena regularna wyrażona jest w złotych polskich i zawiera podatek od towarów i usług (VAT).
- Club Linia – numer (22) 565 84 55 (opłata wg taryfy obowiązującej u operatora Uczestnika).
- Deklaracja – oświadczenie woli w przedmiocie chęci przystąpienia do Programu, wyrażone przy zawieraniu umowy sprzedaży Produktów albo na odrębnym formularzu w formie papierowej lub elektronicznej (w ramach Serwisu).
- Klubowe produkty promocyjne – Produkty w Cenach promocyjnych sprzedawane w ramach organizowanej przez Organizatora Promocji klubowej wskazane w Ofercie lub Ofercie Sklepu.
- Konto w Systemie – indywidualne konto Uczestnika, oznaczone jego Numerem identyfikacyjnym, utworzone w Systemie z chwilą skutecznego przystąpienia danego Uczestnika do Programu, w którym – na zasadach opisanych w Regulaminie – Organizator rejestruje informacje dotyczące Uczestnika związane z Programem, w tym m.in.: (i) dane identyfikacyjne Uczestnika (w tym jego Numer identyfikacyjny), (ii) skuteczne Polecenia, (iii) przyznaną Uczestnikowi Premię, (iv) Termin ważności Premii oraz (v) informacje związane z wypłatą Premii.
- Konto w Serwisie – indywidualne konto Uczestnika w Serwisie umożliwiające korzystanie z uprawnień wynikających z uczestnictwa w ZepterClub BCL z wykorzystaniem Serwisu i zawierające informacje związane z Programem określone w pkt 12 powyżej.
- Numer identyfikacyjny – przypisany każdemu Uczestnikowi z chwilą skutecznego przystąpienia do Programu numer identyfikacyjny identyczny z podanym przez Uczestnika numerem telefonu, którym Uczestnik powinien posługiwać się w ramach Programu w celu weryfikacji jego uprawnień w Programie.
- Oferta – oferta Organizatora w ramach Sprzedaży stacjonarnej, bezpośredniej oraz sprzedaży za pośrednictwem Zepter Linii. Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Oferta Sklepu – Oferta dedykowana Sklepowi i zamieszczona w Sklepie, z której Uczestnik może korzystać na zasadach i zgodnie z Regulaminem Sklepu. Oferta Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Organizator – Zepter International Poland sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000107635, dla której akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, NIP: 526-020-01-87, REGON: 011524677, BDO: 000007976, kapitał zakładowy: 224.500 złotych.
- Osoba polecona do ZepterClub ZCL – osoba fizyczna, która spełnia warunki do bycia uczestnikiem ZepterClub ZCL , która przy składaniu Deklaracji wskaże Numer indentyfikacyjny Uczestnika i skutecznie przystąpi do programu ZepterClub ZCL. Osobą poleconą do ZepterClub ZCL nie może być osoba, która aktualnie jest uczestnikiem lub była uczestnikiem ZepterClub ZCL w przeszłości.
- Pierwszy zakup w ZepterClub BCL – umowa sprzedaży Produktów pomiędzy Organizatorem a Podmiotem poleconym do ZepterClub BCL, za pośrednictwem dowolnego kanału sprzedaży (Sklep, Punkt sprzedaży stacjonarnej, Zepter Linia, Sprzedaż bezpośrednia), co do której Podmiot polecony do ZepterClub BCL nie skorzystał z ustawowego prawa odstąpienia (jeśli dotyczy) i co do której upłynął 59 dzień, licząc od dnia dostawy Produktów zakupionych na jej podstawie.
- Pierwszy zakup w ZepterClub ZCL – umowa sprzedaży Produktów pomiędzy Organizatorem a Osobą poleconą do ZepterClub ZCL, za pośrednictwem dowolnego kanału sprzedaży (Sklep, Punkt sprzedaży stacjonarnej, Zepter Linia, Sprzedaż bezpośrednia), co do której Osoba polecona do ZEPTER CLUB ZCL 100 nie skorzystała z ustawowego prawa odstąpienia (jeśli dotyczy) i co do której upłynął 59 dzień, licząc od dnia dostawy Produktów zakupionych na jej podstawie.
- Podmiot polecony do ZepterClub BCL – podmiot spełniający warunki do bycia Uczestnikiem, który przy składaniu Deklaracji przystąpienia do ZepterClub BCL wskaże Numer indentyfikacyjny Uczestnika i skutecznie przystąpi do Programu. Podmiotem poleconym do ZepterClub BCL nie może być podmiot, który aktualnie jest Uczestnikiem lub był Uczestnikiem w przeszłości.
- Polecenie do ZepterClub BCL – działanie Uczestnika podjęte wobec Podmiotu poleconego do ZepterClub BCL , w wyniku którego Podmiot polecony do ZepterClub BCL przystąpi zgodnie z Regulaminem do Programu.
- Polecenie do ZepterClub ZCL – działanie Uczestnika podjęte wobec Osoby poleconej do ZepterClub ZCL , w wyniku którego Osoba polecona do ZepterClub ZCL przystąpi zgodnie z Regulaminem ZepterClub ZCL do ZepterClub ZCL.
- Premia – wynagrodzenie netto wyrażone w złotych polskich (PLN) stanowiące procent wartości brutto Pierwszego zakupu w ramach ZepterClub zrealizowanego w wyniku Polecenia do ZepterClub BCL lub ZepterClub ZCL, przyznawane Uczestnikowi ZepterClub ZCL przez Organizatora z tytułu Polecenia do ZepterClub BCL(odpowiednio Polecenia do ZepterClub ZCL ) i zrealizowania Pierwszego zakupu w ramach ZepterClub BCL (odpowiednio ZepterClub ZCL ) płatne zgodnie z pkt VI Regulaminu.
- Produkty – produkty Organizatora dostępne w Ofercie i Ofercie Sklepu.
- Program- ZepterClub BCL lub ZepterClub ZCL.
- Promocja – akcja marketingowa lub promocyjna Organizatora dedykowana klientom Organizatora (w tym Uczestnikom), określająca zasady uczestnictwa, w tym zasady ustalania ceny Produktów oraz wskazująca czas jej obowiązywania. Promocje nie łączą się ze sobą (w tym z Promocjami klubowymi) i z uprawnieniem do zakupu Produktów w Cenie klubowej, z zastrzeżeniem przypadku, gdy dana Promocja w sposób jednoznaczny będzie stanowiła inaczej.
- Promocja klubowa – akcja marketingowa lub promocyjna Organizatora dedykowana wyłącznie Uczestnikom programów lojalnościowych Organizatora, określająca szczególne zasady uczestnictwa, w tym zasady ustalania cen Produktów oraz wskazująca czas jej obowiązywania. Promocja klubowa nie łączy się z uprawnieniem do zakupu Produktów w Cenie klubowej i innymi Promocjami, z zastrzeżeniem przypadku, gdy dana Promocja w sposób jednoznaczny będzie stanowiła inaczej.
- Przedsiębiorca - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce, która nie jest Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, a także osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lecz posiadająca zdolność do skutecznego zaciągania zobowiązań, które mają siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce, zawierająca umowę sprzedaży Produktów bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Przedstawiciel handlowy, Przedstawiciel – współpracujący z Organizatorem przedstawiciel handlowy umocowany w imieniu Organizatora do pozyskiwania Uczestników do ZepterClub oraz do zawierania umów sprzedaży z klientami Organizatora.
- Punkty Sprzedaży stacjonarnej – lokale Organizatora z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, których adresy są dostępne na stronie www.zepter.pl gdzie można zakupić Produkty w ramach Sprzedaży stacjonarnej.
- Rabat klubowy – rabat przyznawany przez Organizatora zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu na zasadach określonych w Regulaminie, z wykorzystaniem którego określa się Cenę klubową.
- Regulamin – niniejszy Regulamin określający zasady funkcjonowania Programu, w szczególności prawa i obowiązki Uczestników oraz Organizatora.
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.zepter.pl.
- Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne niezależne od Uczestnika albo Organizatora, którego wystąpienia strona, która dotknięta została działaniem Siły wyższej, nie mogła rozsądnie przewidzieć i którego wystąpieniu nie mogła zapobiec, a które uniemożliwia tej stronie trwale albo przejściowo wykonywanie jej praw lub obowiązków wynikających z udziału Uczestnika w Programie.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Organizatora za pośrednictwem Serwisu.
- Sprzedaż bezpośrednia – sprzedaż Produktów realizowana przez Przedstawicieli poza lokalem przedsiębiorstwa Organizatora.
- Sprzedaż stacjonarna – sprzedaż Produktów realizowana w Punktach Sprzedaży stacjonarnej w lokalu przedsiębiorstwa Organizatora przy jednoczesnej obecności stron umowy sprzedaży.
- System – system teleinformatyczny Organizatora służący do zarządzania sprzedażą Produktów.
- Termin ważności Premii – okres 3 lat, w którym Uczestnik – zgodnie z Regulaminem – może otrzymać przyznaną mu Premię, którego bieg rozpoczyna się od dnia wymagalności Premii.
- Uczestnik – Osoba fizyczna, Przedsiębiorca albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który spełnia warunki udziału w Programie, określone w niniejszym Regulaminie i który wyraża wolę przystąpienia do Programu albo skutecznie przystąpił do Programu.
- Zaproszenie – zaproszenie do przystąpienia do programów lojalnościowych ZepterClub Organizatora wygenerowane przez Uczestnika i wysyłane przez Serwis w ramach wykonywania Poleceń do ZepterClub zawierające link z formularzem Deklaracji;
- Zaproszenie przez Przedstawiciela – zaproszenie do przystąpienia ZepterClub wygenerowane przez Przedstawiciela i wysyłane przez Serwis.
- Zaproś znajomych do ZepterClub – funkcjonalność Serwisu służąca Uczestnikowi należącemu do Programu do wykonywania Poleceń do ZepterClubza pośrednictwem Zaproszeń.
- Zepter Linia – numer (22) 565 84 84 (opłata wg taryfy obowiązującej u operatora Uczestnika).
II. Postanowienia ogólne
- Program ZepterClub ZCL i ZepterClub BCL ma charakter nieodpłatnego i dobrowolnego programu rabatowo-lojalnościowego, którego celem jest popularyzacja i promocja Produktów oraz zwiększenie ich sprzedaży, a także popularyzacja misji Organizatora – „Żyj lepiej. Żyj dłużej.” oraz ułatwienie Uczestnikom i Organizatorowi wzajemnych relacji w ramach Programu przy wykorzystywaniu środków porozumiewania się na odległość (telefon, SMS, MMS, e-mail, Serwis).
- Regulamin określa zasady funkcjonowania ZepterClub, które Uczestnik akceptuje, przystępując do Programu.
- W celu wzięcia udziału w Programie, Uczestnik powinien dysponować przynajmniej aktywnym numerem telefonu w sieci komórkowej lub stacjonarnej.
- W celu korzystania z funkcjonalności udostępnionych w Serwisie oraz umożliwienia przesyłania informacji na temat dostępnych korzyści z tytułu uczestniczenia w Programie zgodnie z pkt IV Regulaminu, Uczestnik powinien dodatkowo dysponować:
- dostępem do sieci Internet,
- aktywnym kontem poczty elektronicznej – adresem e-mail.
III. Warunki przystąpienia do Programu i ogólne zasady korzystania z Programu
- Do ZepterClub BCL mogą przystąpić Przedsiębiorcy i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, którzy wyrażają wolę otrzymywania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w ZEPTER CLUB BCL, w tym m.in. dokonywania zakupów Produktów w Cenach klubowych oraz udziału w Promocjach klubowych, posiadający co najmniej numer telefonu w sieci komórkowej bądź stacjonarnej.
- W przypadku Przedsiębiorców (odpowiednio Przedsiębiorców na prawach konsumenta) prowadzących wspólną działalność na podstawie umowy spółki cywilnej za Uczestnika uważa się łącznie wszystkich wspólników spółki cywilnej. Zasadę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, stosuje się odpowiednio do innych form działalności wieloosobowej, której prawo nie przyznaje odrębnej podmiotowości.
- W Programie nie mogą brać udziału, a tym samym nie mogą być Uczestnikami, pracownicy Organizatora ani osoby i podmioty pozostające z Organizatorem w stosunku cywilnoprawnym, którego przedmiotem jest promocja i sprzedaż produktów Organizatora (w tym Przedstawiciele).
- Do ZepterClub ZCL mogą przystąpić Osoby fizyczne na prawach konsumenta posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, które wyrażają wolę otrzymywania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w ZepterClub ZCL, w tym m.in. dokonywania zakupów Produktów w cenach klubowych oraz udziału w Promocjach klubowych, posiadający co najmniej numer telefonu w sieci komórkowej bądź stacjonarnej.
- W celu przystąpienia do Programu należy zapoznać się z Regulaminem, zaakceptować go oraz podać Organizatorowi wszystkie wymagane dane. Zakres danych może się różnić w zależności od kanału, za pośrednictwem którego oświadczenie o chęci przystąpienia do Programu jest składane oraz od tego, czy z oświadczeniem o chęci przystąpienia do Programu jest dokonywany zakup Produktów. W przypadku Osoby fizycznej jest to imię i nazwisko, numer telefonu i adres e-mail. W przypadku firmy: firma Przedsiębiorcy (odpowiednio Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), imię i nazwisko osoby upoważnionej do reprezentacji Przedsiębiorcy (odpowiednio Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), adres siedziby Przedsiębiorcy (odpowiednio Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), NIP, numer telefonu. Jeżeli upoważnienie do reprezentacji Uczestnika nie zostało ujawnione w odpowiednim rejestrze, Organizator może wymagać od osoby składającej deklarację odpowiedniego dokumentu wskazującego na prawo do reprezentacji Uczestnika.
- W chwili składania Deklaracji, Uczestnik powinien również wskazać przynajmniej jeden kanał kontaktu, za pośrednictwem którego Organizator będzie mógł komunikować się z Uczestnikiem w celu przekazania informacji dotyczących Programu a stanowiących marketing bezpośredni lub informację handlową w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa (e-mail lub telefon). W przypadku braku wskazania kanału kontaktu zastosowanie ma pkt XI ust. 3 Regulaminu.
- Deklaracja powinna zostać przekazana Organizatorowi w jeden z poniższych sposobów, uzależnionych od formy jej składania:
- złożona w formie ustnej – za pośrednictwem Zepter Linii,
- złożona w formie pisemnej – osobiście: w siedzibie Organizatora, Biurach, Punktach sprzedaży stacjonarnej Organizatora lub u Przedstawiciela handlowego,
- złożona w formie elektronicznej – w ramach Zaproszenia i Zaproszenia przez Przedstawiciela, na formularzu udostępnionym przez Organizatora w Serwisie.
9. Uczestnik może przystąpić do Programu w dowolnym momencie jego trwania.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy akceptacji Deklaracji, gdy Deklaracja jest składana przez podmiot, który nie może – zgodnie z Regulaminem – być Uczestnikiem, gdy osoba składająca Deklarację nie ma prawa do reprezentacji Uczestnika, lub gdy Deklaracja jest niekompletna a także – w przypadku Deklaracji składanej w formie pisemnej – nieczytelnie wypełniona bądź niepodpisana. Ponadto Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy Uczestnikowi przystąpienia do Programu w przypadku podania danych nieprawdziwych, niepełnych bądź danych innej osoby, a także w przypadku, gdy podmiot składający Deklarację ponownie ubiega się o status Uczestnika pomimo posiadania takiego statusu lub wcześniejszego wykluczenia z Programu. Organizator poinformuje podmiot, który składa lub złożył ww. Deklarację o jej niezaakceptowaniu telefonicznie lub mailowo.
- W przypadku jakichkolwiek zmian w danych podanych w celu przystąpienia do ZepterClub, Uczestnik może dokonać zmian tych danych w Serwisie albo skontaktować się z Organizatorem drogą elektroniczną – za pośrednictwem e-maila na adres: dok@zepter.pl bądź za pośrednictwem Zepter Linii.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje braku zgłoszenia zmiany danych przez Uczestnika. Organizator nie ponosi także odpowiedzialności za skutki podania przez Uczestnika danych nieprawdziwych, niepełnych bądź danych innej osoby.
- Uczestnik nabywa status ZepterClub member z chwilą przystąpienia do Programu ZepterClub. W przypadku Deklaracji złożonej przez Osobę poleconą do ZepterClub ZCL /Podmiot polecony do ZepterClub BCL, która wpłynie do Organizatora w formie pisemnej, Organizator zastrzega sobie termin 5 dni (z wyłączeniem sobót i dniu ustawowo wolnych od pracy) na przyznanie statusu ZepterClub Member ZCL / ZepterClub Member BCL w Systemie.
IV. Cena klubowa i Klubowy produkt promocyjny
- Uczestnik może dokonać zakupu Produktów w Cenie klubowej oraz zakupu Klubowego produktu promocyjnego: (i) za pośrednictwem Przedstawiciela handlowego, (ii) w Punktach Sprzedaży stacjonarnej, (iii) za pośrednictwem Zepter Linii lub (iv) w Sklepie.
- W celu dokonania zakupu w Cenie klubowej lub dokonania zakupu Klubowego produktu promocyjnego, Uczestnik powinien każdorazowo przy dokonywaniu zakupu podać Numer identyfikacyjny lub swoje dane identyfikacyjne w celu weryfikacji faktu uczestnictwa w ZepterClub BCL lub ZepterClub ZCL i statusu Uczestnika. W przypadku dokonywania zakupów w Sklepie, Uczestnik powinien natomiast zalogować się do Konta w Serwisie, a jeżeli nie ma Konta dokonać rejestracji w Serwisie. Niespełnienie wymogu określonego powyżej w chwili dokonywania zakupu uniemożliwia zakup Produktu w Cenie klubowej. Domniemywa się, że osoba posługująca się Numerem identyfikacyjnym, danymi identyfikacyjnymi lub loginem i hasłem do Sklepu przypisanymi do Uczestnika jest Uczestnikiem.
- Uczestnik dokonuje zakupu Produktów w Cenie klubowej albo zakupu Klubowego produktu promocyjnego, zgodnie z Ofertą lub Ofertą Sklepu, które obowiązują w dniu zakupu, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami wybranej przez siebie formy sprzedaży spośród wskazanych w ust. 1 powyżej.
- Na zasadach wskazanych w pkt VI Regulaminu Uczestnik ZepterClub ZCL może uzyskać Premię za Polecenia do ZepterClub ZCL (odpowiednio do ZepterClub BCL ).
- Wykonanie Polecenia do ZepterClub ZCL (odpowiednio do ZepterClub BCL ) następuje poprzez udostępnienie przez Uczestnika Osobie poleconej do ZepterClub ZCL (odpowiednio Podmiotu poleconego do ZepterClub BCL) jego Numeru identyfikacyjnego i wskazanie tego numeru przez Osobę poleconą do ZepterClub ZCL (odpowiednio Podmiot polecony do ZepterClub BCL) przy Pierwszym zakupie w ramach ZepterClub ZCL (odpowiednio ZepterClub BCL) lub w Deklaracji.
- Polecenie uznane jest za skutecznie wykonane przez Uczestnika, z chwilą gdy Osoba polecona do ZepterClub ZCL (odpowiednio Podmiot polecony do ZepterClub BCL) przystąpi skutecznie do Programu i fakt przystąpienia zostanie odnotowany w Systemie Organizatora. W takim przypadku Polecenie automatycznie jest rejestrowane w Koncie w Systemie i w Koncie w Serwisie.
- Udostępnienie linku do Zaproszenia lub swojego Numeru identyfikacyjnego oznacza dobrowolne podanie danych indentyfikacyjnych Uczestnika, z których korzysta w Programie Osobie poleconej do ZepterClub ZCL (odpowiednio Podmiotowi poleconemu do ZepterClub BCL ) w celu uzyskania prawa Uczestnika do Premii na podstawie Regulaminu.
- Premia jest przyznawana Uczestnikowi za ZepterClub ZCL za każdy Pierwszy zakup zrealizowany przez Osobę poleconą do ZepterClub ZCL (odpowiednio Podmiot polecony do ZepterClub BCL) w ramach danego Programu po upływie terminu wskazanego w ust. 3 poniżej.
- Pierwszy zakup w ramach ZepterClub ZCL (odpowiednio w ramach ZepterClub BCL) zostanie zarejestrowany w Koncie w Systemie i Koncie w Serwisie (jeśli dotyczy), w terminie do 30 dni od daty jego dokonania.
- Premia z tytułu Polecenia do ZepterClub ZCL ( odpowiednio do ZepterClub BCL) jest rejestrowana w Koncie w Systemie i Koncie w Serwisie (jeśli dotyczy), 60. dnia od dnia odbioru Produktów zakupionych przez Osobę poleconą do ZepterClub ZCL (odpowiednio do ZepterClub BCL).
- Wysokość Premii zależy od wartości Pierwszego zakupu w ramach ZepterClub ZCL (ZepterClubBCL), kanału sprzedaży, indywidualnego zaszeregowania Przedstawiciela w strukturze Organizatora (jeżeli dotyczy) i może wynieść do 10% wartości brutto Pierwszego zakupu Osoby poleconej do ZepterClub ZCL 100 (odpowiednio Podmiotu poleconego do ZepterClub BCL ).
- Organizator dokona wypłaty wymagalnej Premii w okresach miesięcznych, do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym Premia stała się wymagalna.
- Przyznana Premia jest wymagalna pod warunkiem, że jej wysokość wynosi co najmniej 50 zł. W przypadku, gdy kwota przyznanej Premii jest niższa, kwota ta zostaje przeniesiona na następny okres rozliczeniowy, z zastrzeżeniem, że Organizator dokona jej wypłaty w tym okresie rozliczeniowym, bez względu na jej wysokość.
- Wszelkie obowiązki podatkowe i emerytalno-rentowe wynikające z otrzymania Premii przez Uczestnika obciążają Uczestnika.
- Inne korzyści udziału w Programie to dedykowane dla Uczestników ZepterClub ZCL(odpowiednio do ZepterClub BCL ) tematyczne warsztaty kulinarne organizowane w Salonach Zepter i Punktach sprzedaży stacjonarnej w terminach wskazanych przez Organizatora, konferencje (również online) z udziałem ekspertów w dziedzinie zdrowia i urody, webinaria i szkolenia tematyczne z zakresu zdrowego stylu życia z udziałem ekspertów Zepter, dostęp do dedykowanej bazy przepisów czy porad na temat zdrowszego stylu życia.
- Każdy Uczestnik będzie informowany przez Organizatora o aktualnych korzyściach z uczestnictwa w Programie zgodnie z pkt XI Regulaminu.
- W przypadku, gdy podczas zakupu Produktów przez Uczestnika obowiązuje Promocja, w myśl której Uczestnik uprawniony jest do nabycia Produktów w ramach Promocji, Uczestnik korzystający z Promocji nie ma prawa do jednoczesnego korzystania z Ceny klubowej oraz z możliwości zakupu Klubowego produktu promocyjnego, z zastrzeżeniem przypadku, gdy dana Promocja w sposób jednoznaczny będzie stanowiła inaczej.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmowy sprzedaży Uczestnikowi Produktów w Cenie klubowej w ilościach hurtowych lub kupowanych w takich okolicznościach, które wskazują, że zakup jest dokonywany przez Uczestnika w związku z prowadzoną przez niego działalnością handlową, w celu ich dalszej odsprzedaży. W takim przypadku Organizator zastrzega sobie również prawo do natychmiastowego wykluczenia Uczestnika z ZepterClub ZCL (odpowiednio do ZepterClub BCL).
- Korzyści z uczestnictwa w Programie mogą być wykorzystywane jedynie na użytek własny jako osoby fizycznej lub w związku z działalnością gospodarczą prowadzoną przez Uczestnika.
- Korzyści przysługujące Uczestnikowi na podstawie Programu mogą być wykorzystane jedynie w sposób określony w Regulaminie i nie mogą być wymieniane na jakiekolwiek świadczenia, w tym świadczenie rzeczowe, a w przypadku Ceny klubowej również na gotówkę. Nie mogą one być również sprzedawane, przenoszone ani zbywane w inny sposób, ani nie mogą być przedmiotem żadnych innych czynności, z wyjątkiem tych określonych w Regulaminie. W przypadku naruszenia powyższych zasad Organizator zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wykluczenia Uczestnika z uczestnictwa w ZepterClub ZCL (odpowiednio do ZepterClub BCL ).
- Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w ZepterClub BCL (odpowiednio do ZepterClub ZCL ) w każdej chwili, składając stosowne oświadczenie. Oświadczenie o rezygnacji wywiera skutek na koniec miesiąca kalendarzowego, w którym oświadczenie to doszło do Organizatora w taki sposób, że Organizator mógł zapoznać się z jego treścią. Dla skuteczności oświadczenia wystarczy złożyć je Organizatorowi telefonicznie za pośrednictwem Zepter Linii, drogą elektroniczną na adres dok@zepter.pl bądź przesłać pisemnie na adres siedziby Organizatora. Po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Uczestnik traci prawo do korzystania z Ceny klubowej, z możliwości zakupu Klubowego produktu promocyjnego oraz korzystania z innych korzyści w ramach Programu.
- Uczestnik nie traci praw przysługujących mu do dnia, w którym rezygnacja z udziału w Programie stała się skuteczna. Premia uzyskana przez Uczestnika ZepterClub ZCL może być wypłacona do upływu jej Terminu ważności. W tym przypadku odpowiednio stosuje się pkt. VI Regulaminu
- Z ważnych powodów Organizator może – bez uszczerbku dla innych uprawnień przysługujących Organizatorowi z mocy prawa – wykluczyć Uczestnika z Programu w trybie natychmiastowym. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim, uznaje się, poza już wskazanymi przypadkami określonymi w Regulaminie, wszelkie działania skutkujące naruszeniem dobrego imienia Organizatora, a także rażąco naruszające postanowienia Regulaminu, takie jak podanie danych nieprawdziwych, niepełnych bądź danych innej osoby lub wykonywanie Poleceń do ZepterClub BCL (odpowiednio do ZepterClub ZCL ) w sposób sprzeczny z Regulaminem. Oświadczenie Organizatora o wykluczeniu Uczestnika z Programu wywiera skutek z chwilą, w której oświadczenie to doszło do Uczestnika w taki sposób, że Uczestnik mógł zapoznać się z jego treścią. Oświadczenie Organizatora powinno być złożone przynajmniej w formie dokumentowej w rozumieniu art. 772 Kodeksu cywilnego za pośrednictwem poczty elektronicznej ze wskazaniem przyczyny wykluczenia Uczestnika z Programu
- Uczestnik może złożyć odwołanie w przedmiocie nieuzasadnionego wykluczenia z ZepterClub BCL (odpowiednio do ZepterClub ZCL ), wysyłając oświadczenie zawierające uzasadnienie na piśmie lub drogą elektroniczną w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o wykluczeniu z Programu. O zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego lub data, w której oświadczenie to doszło do Organizatora w taki sposób, że Organizator mógł zapoznać się z jego treścią – jeżeli oświadczenie było wysłane drogą elektroniczną. Odwołanie rozpatrywane będzie przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania przez Organizatora. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony za pomocą e-maila, za pośrednictwem Zepter Linii bądź pisemnie. W przypadku uwzględnienia odwołania Uczestnika, Organizator przywraca Uczestnikowi status Uczestnika, w tym wszystkie nabyte przez niego przed wykluczeniem korzyści.
- Uczestnik z dniem wykluczenia z Programu – traci prawo do Ceny klubowej, do zakupu Klubowego produktu promocyjnego w wyniku naruszenia przez Uczestnika Regulaminu. Uczestnik nie traci prawa do Premii przyznanej zgodnie z Regulaminem, która może być wypłacona do upływu jej Terminu ważności. W tym przypadku odpowiednio stosuje się pkt. VI Regulaminu. Niezależnie od ust. 3 powyżej, Organizator zastrzega sobie prawo dochodzenia od Uczestnika korzyści uzyskanych przez Uczestnika w ramach Programu z naruszeniem Regulaminu.
- Uczestnictwo w Programie wygasa z chwilą, gdy Uczestnik uzyskuje status pracownika Organizatora bądź osoby pozostającej z Organizatorem w stosunku cywilnoprawnym, którego przedmiotem jest promocja i sprzedaż produktów Organizatora (w tym Przedstawiciela). Z dniem wygaśnięcia uczestnictwa w Programie, Uczestnik traci prawo do korzystania z Ceny klubowej oraz do zakupu Klubowego produktu promocyjnego, przy czym Uczestnik nie traci praw w zakresie dotyczącym Premii przyznanej do tego dnia, która to Premia może zostać wypłacona do upływu jej Terminu ważności. W tym przypadku odpowiednio stosuje się pkt. VI Regulaminu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
b) udostępnienie przez Uczestnika osobom trzecim adresu e-mail, Numeru identyfikacyjnego, loginu i hasła używanych przez niego przy logowaniu do Sklepu jako Uczestnik;
c) udostępnienie danych osobom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa;
d) brak transmisji lub szybkość przesyłania danych wynikające z ograniczeń technicznych i rodzajów łącz transmisyjnych użytkowanych przez Uczestnika bądź bądź osobę poleconą do ZepterClub ZCL / Podmiot polecony do ZepterClub BCL 100.
e) odmowę finansowania zakupu Produktów przez osobę trzecią;
f) jakiekolwiek zakłócenia prawidłowego funkcjonowania Programu spowodowane przez Siłę wyższą.
X. Postępowanie reklamacyjne dotyczące Programu
- Reklamacje mogą być zgłaszane w formie:
- pisemnej – drogą pocztową na adres siedziby Organizatora,
- elektronicznej – poprzez wiadomość elektroniczną przesłaną na adres dok@zepter.pl,
- ustnej – telefonicznie, za pośrednictwem Zepter Linii lub osobiście, w siedzibie Organizatora
- Reklamacja powinna dane identyfikacyjne Uczestnika składającego reklamację (firma, adres, osoba do kontaktu), jego Numer identyfikacyjny, preferowany sposób otrzymania odpowiedzi na reklamację, oraz dokładny opis bądź przyczyny składania reklamacji wraz z jednoznacznie sformułowanym żądaniem. Wymogi wskazane w zdaniu poprzedzającym mają formę jedynie zalecenia, a ich pominięcie nie wpłynie na możliwość złożenia reklamacji
- Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia, w którym oświadczenie to doszło do Organizatora w taki sposób, że Organizator mógł zapoznać się z jego treścią. W przypadku braku wskazania formy udzielenia odpowiedzi na reklamację, Organizator udzieli odpowiedzi w takiej formie w jakiej reklamacja została złożona, a w przypadku reklamacji złożonej stacjonarnie w formie ustnej lub pisemnie bez wskazania adresu korespondencyjnego Uczestnika, przynajmniej w formie dokumentowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy znajdujące się w Systemie Organizatora.
XI. Formy komunikacji w ramach Programu
- Uczestnik, na etapie rejestracji w Programie lub w dowolnym momencie trwania Programu, powinien określić przynajmniej jeden kanał komunikacji z Organizatorem w związku z uczestnictwem w Programie, który umożliwi Organizatorowi informowanie Uczestnika o aktualnościach dotyczących Programu oraz aktualnie przysługujących Uczestnikowi uprawnieniach związanych z Programem (liczbie Poleceń, wysokości Premii itp.).
- Organizator może kontaktować się z Uczestnikiem (zgodnie z jego wyborem) poprzez:
- kontakt mailowy na podany przez Uczestnika adres e-mail;
- kontakt telefoniczny bądź SMS-em (MMS-em) na podany przez Uczestnika numer telefonu.
- W przypadku braku wyboru formy kontaktu przez Uczestnika spośród opcji wskazanych powyżej, uzyskanie informacji o aktualnych uprawnieniach Uczestnika i dodatkowych korzyściach dostępnych w Programie wymaga zainicjowania kontaktu z Organizatorem przez Uczestnika poprzez:
- wysłanie wiadomości na adres poczty elektronicznej: dok@zepter.pl;
- kontakt telefoniczny na numer Zepter Linii, gdy Uczestnik wyraża zgodę na nagrywanie rozmów;
- kontakt telefoniczny na numer Club Linii w przypadku braku zgody na nagrywanie rozmów;
- wizytę w Punkcie sprzedaży stacjonarnej;
- kontakt z przypisanym Uczestnikowi Przedstawicielem handlowym;
- wysłanie listu pocztą tradycyjną na adres siedziby Organizatora.
- Informacje o aktualnie przysługujących Uczestnikowi korzyściach mogą być także udostępnione przez zamieszczanie informacji dotyczących Programu w ramach Konta w Serwisie (jeśli dotyczy).
- Jeżeli Regulamin nie stanowi inaczej, oświadczenia woli związane z uczestnictwem w Programie powinny być składane co najmniej w formie dokumentowej w rozumieniu art. 772 Kodeksu cywilnego za pośrednictwem poczty elektronicznej, a w przypadku niewskazania adresu e-mail przez Uczestnika – w formie pisemnej za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
- Administratorem danych osobowych Uczestników będących osobami fizycznymi, pracowników i osób reprezentujących Uczestnika (dalej Podmioty danych) jest Organizator.
- Organizator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Podmioty danych mogą się skontaktować pod adresem e-mail: iod@zepter.com.pl lub pod adresem: Inspektor Ochrony Danych Zepter International Poland Sp. z o.o., ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa.
- Dane osobowe Podmiotów danych przetwarzane będą na podstawie oraz w celu:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia i wykonania umowy uczestnictwa w Programie oraz umów sprzedaży zawartych w ramach Programu;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w prawnie uzasadnionym interesie realizowanym przez Organizatora, tj. (i) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Organizatora, (ii) w celu ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń oraz (iii) w celu tworzenia zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Organizatora;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 172 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1907), (dalej: Prawo telekomunikacyjne) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Organizatora prowadzonego za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017, poz. 1219), (dalej: Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną) w celu przesyłania informacji handlowej dotyczącej Organizatora drogą elektroniczną.
- Odbiorcami danych mogą być podmioty lub osoby współpracujące z Administratorem w zakresie realizowania celów, wskazanych w ust. 3 powyżej, tj. w szczególności podmioty, przy pomocy których Organizator zawiera i realizuje umowę uczestnictwa, podmioty, przy pomocy których Organizator świadczy usługi elektroniczne w Sklepie (np. dostawcy usług IT), podmioty, przy pomocy których Organizator realizuje działalność marketingową dotyczącą produktów i usług Organizatora (np. Przedstawiciele handlowi Organizatora, operator telekomunikacyjny, agencje reklamowe) oraz podmioty, którym Organizator zleca świadczenie usług doradczych, audytowych, podatkowych, pomocy prawnej, podmioty rowadzące działalność płatniczą (np. bank).
- Dane osobowe Podmiotów danych będą przechowywane przez okres uzależniony od celu, w którym zostały zebrane oraz podstawy prawnej przetwarzania, tj.:
- a. zawarcie i wykonanie umowy uczestnictwa oraz umów sprzedaży Produktów – do momentu zakończenia obowiązywania umowy uczestnictwa (umów sprzedaży Produktów), nie dłużej jednak niż do momentu wykonania umowy uczestnictwa (umów sprzedaży Produktów),
- b. wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze – przez okres wskazany w przepisach regulujących te obowiązki prawne,
- c. realizacja prawnie uzasadnionego interesu Organizatora: (i) marketing bezpośredni produktów i usług Organizatora – do momentu wniesienia przez Uczestnika sprzeciwu, (ii) ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń – do momentu przedawnienia roszczeń albo do momentu uwzględnienia przez Organizatora uzasadnionego sprzeciwu, (iii) tworzenie zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Organizatora – do momentu uwzględnienia przez Organizatora uzasadnionego sprzeciwu,
- d. odrębnie wyrażone przez Podmiot danych zgody na: marketing bezpośredni produktów i usług Organizatora prowadzony za pomocą telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących lub przesyłanie informacji handlowej dotyczącej Organizatora drogą elektroniczną – do momentu cofnięcia zgody. Przetwarzanie danych na podstawie zgody pozostaje legalne przed jej cofnięciem
- Podmiotom danych przysługuje prawo dostępu do danych przekazanych Organizatorowi oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Podmiot danych posiada prawo do wniesienia – w dowolnym momencie – sprzeciwu uzasadnionego szczególną sytuacją Uczestnika wobec przetwarzania jego danych osobowych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Organizatora, a w przypadku, gdy w ramach prawnie uzasadnionego interesu Organizatora przetwarza dane osobowe Uczestnika w celu marketingu bezpośredniego – prawo do wniesienia sprzeciwu. W przypadku uwzględnienia przez Organizatora uzasadnionego sprzeciwu albo wniesienia sprzeciwu dane Uczestnika nie będą dalej przetwarzane.
- W przypadku, gdy dane osobowe Podmiotu danych przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO w zw. z 172 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego lub art. 10 ust. 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Uczestnik posiada również prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody wyrażonej na przetwarzanie jego danych osobowych na ww. podstawach, przy czym cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Podmiot danych ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego powołanego w jego miejsce organu, gdy uzna, iż przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
- Podanie danych osobowych przez Podmiot danych jest dobrowolne, jednakże podanie danych osobowych wskazanych w pkt. III ust. 4 Regulaminu jest warunkiem zawarcia i wykonania umowy uczestnictwa w Programie, a niepodanie ww. danych osobowych skutkuje odpowiednio brakiem możliwości zawarcia i wykonania umowy uczestnictwa w Programie.
XII. Postanowienia końcowe
- O każdej zmianie Regulaminu Uczestnicy zostaną poinformowani nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian przez umieszczenie przez Organizatora w Serwisie wiadomości o zmianie Regulaminu i utrzymanie tej informacji do dnia wejścia w życie zmian.
- Uczestnicy:
- posiadający Konto w Serwisie – zostaną dodatkowo powiadomieni o zmianie Regulaminu za pośrednictwem Konta w Serwisie;
- którzy wskazali pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji w Programie, zostaną powiadomieni o zmianie Regulaminu poprzez przesłanie takiej informacji na aktualny adres poczty elektronicznej Uczestnika znajdujący się w bazie danych Organizatora;
- w przypadku braku Konta w Serwisie i niewskazania adresu e-mail jako kanału komunikacji w Programie – pisemnie za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres zarejestrowany w Systemie Organizatora.
- W przypadku gdy Uczestnik nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Organizatora do dnia wejścia w życie nowego Regulaminu. Zawiadomienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim jest równoznaczne z rezygnacją z korzystania Programu. Brak otrzymania wyżej wymienionego zawiadomienia do dnia wejścia w życie zmian Regulaminu określonego w informacji, o której mowa powyżej, oznacza akceptację wprowadzonych zmian.
- Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Uczestników, chyba że jest to bezwzględnie wymagane przez prawo.
- Zmiany Regulaminu wynikające z konieczności dostosowania postanowień Regulaminu do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa obowiązują z dniem wejścia w życie ww. przepisów, przy czym Organizator dołoży starań, aby dochować terminu powiadomienia o zmianach zakreślonego w ust. 1 powyżej. W tym przypadku zmianę uważa się za zaakceptowaną przez Uczestnika, jeśli do wejścia w życie nowego Regulaminu Uczestnik nie wystąpi z ZepterClub BCL (odpowiednio do ZepterClub ZCL).
- Uczestnicy przystępujący do Programu w okresie pomiędzy publikacją nowego Regulaminu, a jego wejściem w życie będą obowiązani – w trakcie procesu przystępowania do Programu – do zapoznania się i zaakceptowania Regulaminu obowiązującego w momencie przystąpienia oraz nowego Regulaminu.
- Program obowiązuje przez czas nieokreślony, przy czym Organizator w przypadkach określonych w ust. 8 poniżej może zdecydować o zakończeniu Programu. O takiej decyzji Organizator poinformuje Uczestników przynajmniej na 30 dni przed zakończeniem Programu w sposób określony powyżej dla zmiany Regulaminu.
- Organizator może zdecydować o zakończeniu Programu w przypadku:
- małego zainteresowania Programem;
- nie osiągnięcia celów, dla których Program został utworzony.
- Uczestnicy mogą dokonywać zakupów Produktów w Cenie klubowej oraz z zakupu Klubowych produktów promocyjnych do terminu zakreślonego w zawiadomieniu jako termin zakończenia Programu. W przypadku niewykorzystania przez Uczestnika Premii do terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Uczestnik nie traci praw w zakresie dotyczącym Premii przyznanej do ww. terminu, którą to Premię może otrzymać do upływu jej Terminu ważności. W tym przypadku odpowiednio stosuje się pkt. VII Regulaminu.
- Uprawnienia wynikające z uczestnictwa w ZepterClub BCL (odpowiednio do ZepterClub ZCL) nie mogą być przeniesione przez Uczestnika na osobę trzecią.
- Organizator oświadcza, iż jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej i jako członek tego stowarzyszenia zobowiązany jest do przestrzegania Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej, z którym Uczestnik może zapoznać się na stronie internetowej stowarzyszenia pod adresem: www.pssb.pl.
- Regulamin dostępny jest dla Uczestników na stronie www.zepter.pl, w Biurach Organizatora, Punktach sprzedaży stacjonarnej, u Przedstawicieli handlowych oraz w siedzibie Organizatora.
- Regulamin obowiązuje od dnia 22.11.2024 r.
Załącznik Nr 1 do Regulaminu ZepterClub ZCL odpowiednio do ZepterClub BCL – Zasady ustalania Ceny klubowej
- Łączna wysokość rabatu przyznawanego przez Organizatora Uczestnikowi, na podstawie którego obliczana jest łączna Cena klubowa, uzależniona jest od:
- kanału sprzedaży,
- aktualnie lnie obowiązującej promocji czasowej,
- indywidualnego zaszeregowania Uczestnika w strukturze Organizatora,
- dla Uczestników, którzy uzyskali status Zepter Club Member ZCL 1/ Zepter Club Member BCL 1 do 15% od Ceny regularnej, powyżej 1 499.99 zł łącznej wartości zakupów.
- dla Uczestników, którzy uzyskali status Zepter Club Member ZCL 2/ Zepter Club Member BCL 2 do 20% od Ceny regularnej, powyżej 2 499.99 zł łącznej wartości zakupów.
- dla Uczestników, którzy uzyskali status Zepter Club Member ZCL 3/ Zepter Club Member BCL 3 do 25% od Ceny regularnej, powyżej 2 499.99 zł łącznej wartości zakupów.
- dla Uczestników, którzy uzyskali status Zepter Club Member ZCL 4/ Zepter Club Member BCL 4 do 30% od Ceny regularnej, powyżej 2 499.99 zł łącznej wartości zakupów.
- dla Uczestników, którzy uzyskali status Zepter Club Member ZCL 20/ Zepter Club Member BCL 20 do 35% od Ceny regularnej, powyżej 39 999.99 zł łącznej wartości zakupów.
- dla Uczestników, którzy uzyskali status Zepter Club Member ZCL 30/ Zepter Club Member BCL 30 do 40% od Ceny regularnej, powyżej 74 999.99 zł łącznej wartości zakupów
- łącznej wartości Ceny regularnej Produktów kupowanych w ramach jednej umowy sprzedaży, i wynosi dla Uczestników, którzy przystąpili do Programu przy zakupie Produktów o łącznej Cenie regularnej:
- od 50 zł do 499.99 zł – przysługuje Ci zniżka do 5%
- od 500 zł do 4 999.99 zł – przysługuje Ci zniżka do 10%
- od 5 000 zł do 9 999.99 zł - przysługuje Ci zniżka do 15%
- od 10 000 zł do 14 999.99 zł - przysługuje Ci zniżka do 20%
- od 15 000 zł do 24 999.99 zł - przysługuje Ci zniżka do 25%
- od 25 000 zł do 49 999.99 zł - przysługuje Ci zniżka do 30%
- od 50 000 zł do 99 999.99 zł - przysługuje Ci zniżka do 35%
- powyżej 100 000 zł - przysługuje Ci zniżka do 40%
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY UCZESTNICTWA
(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy uczestnictwa w Programie)
Zepter International Poland Sp. z o.o
ul. Domaniewska 37
02 – 672 Warszawa
…………………………………………………
(Imię i nazwisko Uczestnika
oraz Numer identyfikacyjny)
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy uczestnictwa w Programie.
…………………… ………………. ……………………………
(Miejscowość, data) (Podpis Uczestnika)